piątek, 25 września 2015

Fashionista. Modowy szkicownik - Robyn Neild - Kaktus


Autor: Robyn Neild
Tytuł: Fashionista. Modowy szkicownik
Stron: 128
Rok wydania: 2015
Cena okładkowa: 24,90 zł

Author: Robyn Neild
Title: Fashionista Doodles
Pages: 128
Publisher: Wydawnictwo Kaktus
Relase Date: 2015
Cover price: 24,90 zł


Fashionista. Modowy szkicownik bardzo zainteresowała mnie swoją okładką i tytułem. Zanim dostałem ją od Wydawnictwa Kaktus (klik), zastanawiałem się, jaka może być zawartość tego modowego szkicownika. Szczerze mówiąc to mam co do tej książki mieszane uczucia. Z jednej strony jest ona piękną pozycją, pełną przepięknych ilustracji, które musimy dokończyć, już według własnego pomysłu. Jeśli ktoś ma ochotę można się też pokusić o pokolorowanie całości, co daje nam kolejne godziny zabawy z tą książką. Ja jednak myślałem, że książka będzie zawierała więcej rzeczy typu rysowanie poszczególnych elementów krok po kroku, jakieś porady dotyczące rysunku żurnalowego czy projektowania. Jednak książka ma w sobie bardzo wiele inspirujących rzeczy, można na niej wzorować, chociażby pozy modelek, czy uczyć się jak przedstawiać odpowiednie materiały.

Fashionista Doodles is very interested in me its cover and title. Before I got it from publishing house Cactus (click), I wondered what could be the content of this fashion sketchbook. Honestly I have about this book mixed feelings. On the one hand, it is a beautiful position, full of gorgeous illustrations that we must finish, already according to your wishes. If someone wants to be also tempted to color the whole, which gives us more hours of fun with this book. But I thought that the book will include more things like drawing the individual components step-by-step, some advice on żurnalowego drawing or design. But the book has the very many inspirational things you can model it, even pose models, or learn how to present relevant material.
Translated by Google


Moją ulubioną częścią tej książki jest dział "Kogo naśladować". Znajdziecie tam strony poświęcone niedokończonym ilustracjom Lady Gagi, Beyonce, Cary Delevingne, Kate Moss, Katy Perry, Angelinę Jolie. Są naprawdę fantastyczne, a do tego takie podobne! Podsumowując. Jest to książka fajna na prezent dla laików modowych jak i dla tych na wyższym poziomie wtajemniczenia. Ale przy zakupie nie zapominajcie o tym, że została ona stworzona do dobrej zabawy w świecie mody i ewentualnego inspirowania się nią, niż do uczenia się projektowania i ilustrowania mody. Ode mnie bardzo mocne 4/10.

My favorite part of the book is the "Who imitate". You will find there pages devoted to the illustrations unfinished Lady Gaga, Beyonce, Cary Delevingne, Kate Moss, Katy Perry, Angelina Jolie. They are really fantastic, and to a similar! In conclusion. This book is a fun gift for the layman fashion and for those at a higher level of initiation. But when you buy do not forget that it was created for fun in the world of fashion and possibly inspire her, than to learn fashion design and illustration. From me very strong 4/10.
Translated by Google


14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Posiadam tą książkę. Jest świetna :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna fryzura, bardzo podoba mi się ten szkicownik ;)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny look ;) słuchawki nadają charakteru

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny outfit , nie slyszalam jeszcze o tej ksiazce :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. książka dla naprawdę początkujących ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. książka ciekawa, ale nie dla mnie bo nie mam cierpliwości w szkicowaniu ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Od wielu dni zastanawialam się nad ta książka, o co z nią chodzi. Na wielu blogach modowych spotykałam się z jej zdjęciami i wogole , ale na żadnym nie było napisane po co jest i na czym polega, dlaczego jest taką popularna. Dzięki bardzo za ta recenzje... Pomogles. A poza tym ładnie napisałes, jasno i wogole. Przyjemnie się czytalo.
    Jeśli chodzi o stylizację , nie lubię gdy jest tak biało , ale podobają mi się niesamowicie słuchawki i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja ja również mam białe trampki i są dla mnie nie zastąpione :D
    Ciekawa książka ^^
    Pozdrawiam
    niebioeski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Biały to nie moj kolor,ale podoba mi sie twój tShirt :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Gabriel :) nie spodziewała się kompletnie , że wejdziesz... I zostawia tak mily komentarz. Uwielbiam twój blog , musisz się więc przyzwyczaic do moich dlugasnych opisów. Bez dwoch zdań będę wpadać często :) Odpisalam ci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ten szkicownik :) Jak dla mnie biel to bardzo oryginalny kolor, świetny t-shirt no i ogółem cała stylizacja bardzo mi się podoba :D Jeśli interesują Cię patenty na naukę to zapraszam do przeczytania nowego postu
    http://stylebeautyphotography.blogspot.com/2015/09/przemyslenia-panny-esperanzy-2-sposoby.html Pozdrawiam Esperanza blanca

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze zdjęcie jest świetne! Biel pięknie kontrastuje z zielenią otoczenia. :) Chociaż ja rzadko wybieram białe ubrania, bo zawsze je ubrudzę i potem mi wstyd. Z tego lasu pewnie wyszłabym ubłocona. ;) Wiesz, przyjrzałam się tym ilustracjom umieszczonym w szkicowniku (swoją drogą: bardzo fajnie i wyczerpująco go opisujesz) i zauważyłam, że wszystkie modelki są wysokie i chude - nie wiem, może się nie znam, ale osoby interesujące się projektowaniem/modą (czyli potencjalni odbiorcy/nabywcy tego szkicownika) powinny chyba uwzględniać różne sylwetki i figury. Tymczasem tutaj już na okładce widać klasyczną, długonogą piękność z idealnym wcięciem w talii. Hm.
    Przy okazji dziękuję za inspirujące słowa z ostatniego komentarza u mnie. :)
    Ściskam,
    Kaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz szczescie do takich ksiazeczek ciekawych, no!
    Lubie takie kreatywne wydawnictwa!

    http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi więc możecie śmiało udostępniać.
Przyjmuję konstruktywną krytykę.

Wszelkie obraźliwe komentarze (tzw. HEJTY) będą natychmiastowo usuwane!