piątek, 24 stycznia 2014

Twój Styl Luty 2014 - Małgorzata Socha

 

Hejka ;)
O jejku mam nadzieję, że zdążę przed 0:00, i że post będzie przed jutrem. Więc szybko, szybko...
Lutowe wydanie "Twojego styla" ma genialną okładkę. Po pierwsze postać. Osobiście uwielbiam Małgorzatę Sochę. Po drugie te wszystkie kolory, tak do siebie pasują, tworzą wytworność i lekkość. Są wspaniałe. Nie bardzo przekonuje mnie stylizacja aktorki...
Świetny wywiad, a w nim wiele świetnych zdjęć z ciekawymi stylizacjami.


Z działu"Kultura" mamy co nie co o nowym filmie biograficznym Walta Disney'a. 
Fenomenem okazała się sesja z tego numeru zatytułowana "Kurs Japońskiego". Bardzo mi się podoba. Jest świeża, naturalna, przełamana elegancją i lekkością. Ma w sobie akcenty klasyki z ciekawymi urozmaiceniami. Bardzo ciekawe wzornictwo i faktury. 
W dziale "dobry styl" mamy bardziej przystępne rzeczy w pięknych zestawach z podanymi sklepami i cenami. Ciuchy idealne na mroźną zimę, której w polsce brak ;(
Ok. Muszę kończyć. Dobranoc, Paa...

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi więc możecie śmiało udostępniać.
Przyjmuję konstruktywną krytykę.

Wszelkie obraźliwe komentarze (tzw. HEJTY) będą natychmiastowo usuwane!