wtorek, 1 kwietnia 2014

ELLE Kwiecień 2014 Anja Rubik


Cześć ;)
Ten post miał być w zeszły piątek, ale naprawdę nie miałem ochoty i wolałem go przełożyć na dziś zamiast się męczyć. Przed wami nowy ELLE. Na okładce dobrze znana chyba wszystkim Top Modelka Anja Rubik. Czy ktoś z was słuchał/oglądał "CHLEB" Doroty Masłowskiej? Na podstawie tego co ten klip zrobił w internecie twierdzę, że tak, a jeśli nie to szybko szukajcie i oglądajcie/słuchajcie do końca.
No i wiecie co... tak przeglądam to ELLE, no i ja niestety nie widzę za bardzo punktów odniesienia. Jedyne przy czym dłużej się zatrzymałem to...

Wywiad: Łukasz Garlicki

Ja, dobrze znam go z serialu "Brzydula". Sesja do wywiadu nawet mi się podoba taka na +4. Może poza jednym zdjęciem, na którym aktor leży w szlafroku jak zamarznięty. Coś w stylu porcelanowej figurki.
Dawno nie było go w mediach, zniknął na bardzo długo. Mówi dużo o teatrze "Studio" trochę o świecie mody, dużo lifestylu (jak zawsze) no i wiele pytań typu "Co dalej...?" 

W tym numerze są jeszcze 2 sesje, ale to już będzie słodka tajemnica i wątek, który musicie sami zgłębić kupując ten urodzinowy numer ELLE. Na samym końcu mamy całą kronikę towarzyską z ELLE BEAUTY AWARDS 2014.  No zbyt dużo się nie działo... trochę wieje nudą. Z osób, które kojarzy większość są to: Agnieszka Jastrzębska, Monika Brodka i Katarzyna Sokołowska. 
A tak już na ostatniej stronie ląduje Marcin Tyszka. Ale o tym już nic. Zobaczcie sami. Polecam, pozdrawiam i Paa.

Facebook - Klik
Google + - Klik
Instagram - Klik
Tumblr - Klik
Ask - Klik 

20 komentarzy:

  1. super post <3
    Zachęcam do obserwowania jeżeli Ci się coś spodoba i komentowania :)
    Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no, no.. bardzo fajny post :) Mogłabyś poklikać u mnie w banery po prawej ? :) Będę bardzo wdzięczna :)
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)

    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great magazine awesome fashion.
    http://tifi11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam, czytam i oglądam :) lubię Elle :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje i jesli moge prosilabym o to samo ;)

    fajnie że wyrazasz swoje zdanie, ale widze lekką ironie w tym ze te zestawy robili profesjonalni stylisci i faktycznie troche im nie wyszlo :D

    zapraszam do mnie
    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię Anji. Moim zdaniem jest straszna.
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion .



    Regards,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że są u Ciebie takie notki ;) Genialny pomysł ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak szczerze, to żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu. Jakoś nie są w moim typie i są za bardzo... ekstrawaganckie. No bo która kobieta wyszłaby na miasto w staniku i rozpiętej koszuli?

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, dziękuję za odwiedziny mojego bloga, jeśli chodzi o GFC - możesz obserwować poprzez "dodaj" przy liście czytelniczej ;)
    Blog ciekawy, jednak nie czytam zbyt o modzie, a pisanie Ci idzie bardzo dobrze! :)
    http://przez-pasje-do-serca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej!
    Masz świetny blog. Jak chcesz, to możemy się obserwować, ale przez Google+, ponieważ nie mogę przez bloga, bo są problemy. Pozdrawiam : ) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Garlicki jest spoko gościem, wolę go niż np Bobka..:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wołałabym, żeby kwietniowe Glamour było w tradycyjnym rozmiarze bo nie mogę go trzymać z resztą numerów na półce :)

    Świetny blog - Obserwuję :))

    http://vision-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje :)

    http://threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdjęć, niewyjustowany tekst, szeroka paleta barw na stronie. Jednym słowem: beznadzieja. (To nie jest hejt, tylko słuszna uwaga)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć, jestem tu pierwszy raz, ale już widać ile pracy i pasji wkładasz w swojego bloga. Świetny post! Czy zechciałbyś kliknąć obserwację za obserwację? Ja już to zrobiłam. ♥ Zapraszam: http://skyshune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ania jest piękna ♥ aż miło się robi, że mamy takie śliczne modelki :)
    FLEMOUR

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację.
To wiele dla mnie znaczy i motywuje mnie do dalszej pracy.
Wchodzę na wszystkie wasze blogi więc możecie śmiało udostępniać.
Przyjmuję konstruktywną krytykę.

Wszelkie obraźliwe komentarze (tzw. HEJTY) będą natychmiastowo usuwane!